הכירו את קנקון

December 29 2022doritr

אם החלטתם לצאת לטיול במקסיקו ואתם תוהים באיזה יעדים כדאי לכם לבקר בה, כדאי מאוד שתכירו את קנקון. היא מצויה בחוף המזרחי של מקסיקו, היא הייתה מיושבת כבר בתקופת המאיה ונכון לעכשיו מתגוררים בה כ800 אלף תושבים. ניתן למצוא בה חופים מרהיבים ביופיים, חיי לילה תוססים, בתי מלון ברמה גבוהה ביותר ועוד. אין ספק שבהחלט לא כדאי לכם לתכנן טיול במקסיקו בלי לקחת בחשבון ביקור בקנקון.

מה חשוב שתדעו על קנקון?

קנקון היא אחת מעיירות החוף הידידותיות ביותר למטיילים במקסיקו והיא מושכת אליה מדי שנה לא מעט מבקרים לרבות תיירים מישראל. לא משנה אם מדובר על משפחות, זוגות, תרמילאים או חברה צעירים יותר או פחות שיוצאים לטייל, הרי שאם הם בוחרים במקסיקו, תמיד תמצאו אותם בין היתר בקנקון. קנקון ידועה בעיקר בזכות האווירה המעולה אשר אופפת אותה ומתלווה לכל חופשה, כך שלא משנה באיזה הרכב נופשים ומהם תחומי העניין שלכם, אתם בוודאי תתאהבו במקום המופלא הזה. אין דבר מהנה יותר מלהתעורר בבוקר, לצפות במי הטורקיז הנושקים לחולות הלבנים ולהרגיש שהגעתם לגן עדן.

ההגעה לקנקון ומלונות במקום

חשוב מאוד לדעת כי ההגעה לקנקון היא קולה ונוחה. קנקון מקסיקו מכילה נמל תעופה ועל כן ניתן להגיע אליה באמצעות טיסה בלי להסבתך יותר מדי. מעבר לכך ניתן להגיע אליה באמצעות מעברות אשר יוצאת מאיסלה מוחרס וכן אוטובוס אשר יוצא מטולום. אם אתם מתכננים ביקור בקנקון בעונה החמה שהיא בחודשים נובמבר עד אפריל, חשוב שתזמינו מקום מראש.

לגבי מלונות בקנקון, חשוב מאוד שתדעו כי ניתן למצוא בה מלונות שונים וכדאי מאוד שתבחרו במלון שמתאים לסגנון החופשה שלכם. בין המלונות תוכלו למצוא מלונות יוקרה או מלונות שיוכלו להתאים לכם גם אם אתם קצרים מבחינה תקציבית. כמו כן, עליכם לבחור מלון המתאים לאופי החופשה שלכם, אם מדובר על חופשה משפחתית לדוגמא כדאי לבחור במלון אשר מתאים בין היתר למשפחות. אם מדובר על חופשה רומנטית כדאי מאוד לבחור במלון המציע מגוון רחב של אטרקציות עבור זוגות ועוד.

אם אתם תוהים לגבי טווח המחירים במלונות בקנקון, חשוב מאוד שתדעו כי עבור לינה במלון שלושה כוכבים תשלמו 100-250 ₪ ללילה, אך מלונות יותר יוקרתיים יעלו לכם יותר. חשוב שתדעו כי מלונות רבים גובים עמלות שונות שאינן כלולות במחיר ועל כן חשוב מאוד לוודא מול כל מלון מה הוא בדיוק גובה ומה הוא בדיוק דורש.

אטרקציות בקנקון

קנקון היא עיירת חוף צבעונית שכל אדם שמבקר בה מתאהב בה בקלות. בין הדברים אשר הופכים את קנקון לכל כך אהובה ונחשקת הן האטרקציות הנפלאות המצויות בה ומגוון הפעילויות אשר הופכות אותה לגן עדן של ממש עבור הנופשים בה ולא משנה באיזה הרכב הם נמצאים ומהו התקציב המוקדש עבור הטיול שלהם. מעבר לאטרקציות מעולות בקנקון יש גם מלונות המציעים אירוח בסגנון הכל כלול שבהם אפשר לבלות ולהנות גם מבלי לצאת ולהכיר את העיר עצמה, אך אם אתם לא מתכוונים לבלות את עיקר הזמן שלכם בין כותלי המלון חשוב שתכינו רשימה של אטרקציות אהובות ותוודאו מראש שהן פתוחות במועד הביקור שלכם.

 

Share: