טיפים לבחירת מחסן

January 10 2023doritr

אם יש לכם גינה ואתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לאחסן פריטים שונים שאין לכם מקום עבורם בתוך הבית, אין ספק כי מחסן לבית שלכם יהווה את הבחירה הטובה ביותר. את המחסן כמובן לא מציבים בתוך הבית אלא בגינה וניתן לאחסן בו מגוון רחב של מכשירים שונים וחפצים. לרוב מאחסנים במחסן המדובר חפצים אשר קשורים למרפסת או לגינה לרבות כסאות פלסטיק, פחי צבע, אופניים, כלי עבודה וחפצים נוספים שאין מקום בבית עבורם. בכדי להנות מכל היתרונות של המחסן, יש צורך לבחור את המחסן שמצד אחד מתאים ביותר לצרכים שלכם ומצד שני האיכותי ביותר.

כיצד תבחרו מחסן לגינה שלכם?

ראשית כל, חשוב שתדעו כי אחד הפרמטרים שמשפיעים ביותר על ההחלטה הנוגעת לבחירת מחסן צריך להיות חומר הגלם שממנו הוא עשוי. המטרה היא לבחור במחסן עמיד וחזק אשר יחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר בכל תנאי מזג האוויר באשר הם, לאורך זמן רב. על כן, בחירת מחסן מחומר שאיננו עמיד לפגעי מזג האוויר השונים זה לא דבר שכדאי לעשות.

חשוב שתכירו את חומרי הגלם שמהם עשויים מחסנים כיום: ניתן למצוא מחסן מתכת, מחסן העשוי מפי וי סי, מחסן העשוי מעץ, מחסן העשוי מפלסטיק ועוד כאשר לכל אחד מהמחסנים הללו יש את היתרונות והחסרונות שלו.

מעבר לבחירת מחסן העשוי מחומר גלם כזה או אחר, חשוב ביותר להקפיד על גודל מחסן שיתאים לגינה שלכם וכן לאופן הפתיחה והסגירה של המחסן ועוד.

היתרונות והחסרונות של מחסנים מסוגים שונים

למחסנים שונים יש כאמור יתרונות וחסרונות. כך לדוגמא: מחסן אשר עשוי מעץ יעניק לגינה שלכם מראה טבעי, כפרי וחם. ניתן לצבוע אותו, ההתקנה שלו קלה והוא שומר על הטמפרטורה. החסרונות של מחסן מעין זה הם: האיטום שלו עלול להיות פחות איכותי מאיטום מחסן העשוי מחומרים אחרים, קל באופן יחסי לפרוץ אליו, הוא דורש תחזוקה מדי פרק זמן כלשהו והמחיר שלו גבוה יותר ממחסנים אחרים.

מחסנים העשויים PVC הם מחסנים אשר נחשבים לחזקים, עמידים ומבודדים. הם יכולים להגן על התכולה המאוחסנת בהם בצורה הטובה ביותר גם במקרים של מזג אוויר קיצוני. מעבר לכך החומר איננו דליק.

מחסני פלסטיק נחשבים לעמידים מאוד בפני מזג האוויר הישראלי. הם קלי משקל, אינם דורשים תחזוקה וכן קיימים ברמות איכות שונות. החסרונות שלהם הם שקשה באופן יחסי להתקין אותם, לא תמיד ניתן לדעת האם הם אכן איכותיים ולא פעם הם לא מעוצבים באופן אסתטי.

מחסני מתכת הם מחסנים שדורשים תחזוקה מעטה ביותר והמחיר שלהם נמוך ביחס למחסנים אחרים. החסרונות בהם הם: הם פגיעים ביחס למחסנים אחרים, הם לא מגיעים עם רצפה, הם לא אסתטיים והם קשים להתקנה ביחס לסוגי מחסנים אחרים. מעבר לכך הם לא כוללים חלונות והם נוטים להתחמם.

חשוב מאוד לבחור את המחסן המתאים ביותר לצרכים שלכם, לגודל הגינה שלכם, לתקציב שלכם וכמובן שיש לשים דגש על האיכות שלו, כאשר המטרה היא שהוא יחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך פרק זמן משמעותי כמה שיותר.

Share: